הרצליה, ישראל

תיאור

לחברה מהממת בהרצליה דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ובקרה
הגדרת התפקיד:
• מתן מענה שירותי ללקוחות (מענה פרונטלי, טלפוני / מייל / אפליקציית הודעות)
התפקיד מגוון מאוד ועוסק בנושאים רבים ומעניינים הקשורים בשירות לקוחות, מידע הקשור לים וליאכטות.
• טיפול בשליחת חיובים, גביית כספים והנפקת חשבוניות.
• ניהול תקלות ומפגעים – ניתוב התקלה לגורם הרלוונטי ומעקב עד גמר טיפול והחזרת משוב לפונה.
• תיאום והכנת הסכמים.
• הקמת וניהול תיקי לקוח - עדכונים, תיעוד התנהלות מול הלקוח, שמירת מסמכים והתכתבויות.
• ממשקים ותאום מול המחלקות השונות בחברה.
• ביצוע תהליכי בקרת איכות במערכת.


דרישות:
• אוריינטציה שירותית גבוהה – חובה.
• נכונות לטווח ארוך
• אחריות אישית
• תשומת לב לפרטים
• יכולת לעבודה מול מספר גורמים בו זמנית
• שליטה ביישומי OFFICE
• אנגלית ברמה טובה כתיבה ודיבור
• ניסיון קודם בשרות לקוחות– ייתרון
• יכולת עבודה עם מחשב, הכרות עם מערכת פריורטי - יתרון
משרה מלאה: 17:00-8:00 (שישי לסירוגין) - יש גמישות קלה בשעות.
* משרה מס׳ #295402 מיועדת לגברים ונשים כאחד

.

.

.

.