תל אביב, ישראל

תיאור

הגדרת תפקיד: Help desk- נציג/ה תמיכה טכנית במשרד עו"ד גדול בתל אביב


תיאור התפקיד:
תמיכה טכנית בתקלות מערכת הפעלה, אופיס, אנטי וירוס, חומרה וכדומה.
התקנות מחשבים, תוכנות, תקשורת ועוד...
העבודה במשרה מלאה – ימים א-ה 9 שעות- או 08:00-17:00/ 09:00-18:00/ 10:00-19:00 (יתואם בראיון)
זמינות חובה מחוץ לשעות הפעילות (כולל סופ"ש)- במקרים חריגים נדרש מענה גם בסופ"ש
תנאים טובים עם אופציות קידום למתאימים ולימוד תחומים נוספים (אבטחת מידע, תקשורת, וירטואליזציה, סטורג’ים ועוד...)
דרישות:
ניסיון של שנה כטכנאי/ת PC או תומך טכני ב Help Desk
ניסיון עם מערכות הפעלה של Microsoft ויישומי Office 365
ניסיון בתקלות חומרה, תוכנה וציוד קצה
יתרון קורס בתחום המחשוב
יתרון בעבודה ברשתות מחשוב (הקמת משתמשים, ניהול מדפסות רשת, שרתי דואר וכדומה)
נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך
* משרה מס׳ #280485 מיועדת לגברים ונשים כאחד

.

.

.

.