• ניהול תיק לקוח
• מתן שירות ללקוחות החברה ושימורם.
• טיפול בבעיות ומציאת פתרונות.
להלן פירוט תחומי האחריות בכל אחד מהנושאים:
ניהול תיק לקוח בתחום העמילות כולל בתוכו מספר תחומים עליהם אחראי רפרנט העמילות בחברה.
• שירות לקוחות ושימור:
אחריות על מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה בנושא עמילות מכס ושחרור חבילות יבוא.
• קבלת ניירת מקדימה, פתיחת תיק, הקלדת נתונים, העברת התיק לבקרת מסמכים ושחרור התיק מול הרשויות ומכס ישראל.
• מציאת פתרונות : יכולת זיהוי בעיות וסיכונים שצפויים להתרחש ומציאת פתרונות תואמים על מנת לצמצם סיכונים אלו.
דרישות:
• הכרות מעמיקה בנושאי עמילות המכס של משלוחי ה- Freight.
• תעודת פקיד רישוי / סוכן מכס
• הכרות עם תוכנת ה-Unifreight
• אנגלית ברמה טובה
• רמת שירות גבוהה
* משרה מס׳ #737496 מיועדת לגברים ונשים כאחד
להגשת מועמדות