חדרה, ישראל

תיאור

אם את/ה בעל/ת ראש גדול, יוזמה ויכולת הובלה מקומך איתנו!
על התפקיד:
אנו מחפשים פקיד/ת בעל/ת ניסיון בפרויקטים ומכרזים, למחלקת התפעול של החברה. 
•     מכרזים: חיפוש וקבלת מכרזים, סיוע בהכנת הצעות מחיר.
•     תיאום פרויקטים: מעקב אחר התקדמות פרויקטים, תיאום עם ספקים ולקוחות.
•     עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים: הנדסאים, מהנדסים, לקוחות, ספקים.
•     אדמיניסטרציה: ניהול לוח זמנים, קביעת פגישות, מעקב ביצוע על משימות, מענה לטלפונים, ניהול תכתובת, הזמנות, קבלת אורחים והכנת מצגות והצעות
דרישות התפקיד:
•     השכלה : השכלה טכנית רלוונטית (יתרון).
•     ניסיון : ניסיון קודם בתפקיד דומה (חובה).
•     שעות עבודה: שעות עבודה 08:00 עד 17:00, פלוס זמינות טלפונית גם מחוץ לשעות העבודה
כישורים:
o     שליטה מלאה ביישומי MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
o     יכולת עבודה עצמאית ובינאישית גבוהה.
o     יכולת ארגון, ניהול זמן ופתרון בעיות.
o     יכולת עבודה תחת לחץ.
o     שליטה בשפה האנגלית(יתרון).

 * משרה מס׳ #731065 מיועדת לגברים ונשים כאחד

להגשת מועמדות​​​

.

.

.