לבית השקעות מוביל בתל אביב דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת.
במסגרת התפקיד:
- ישיבה בקבלה ומתן שירותי אדמיניסטרציה לעובדי הקומה.
- ניהול לו"ז חדרי ישיבות, מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות ולעובדי החברה, קבלת קהל, הזמנת ציוד, החתמת מסמכים, הוצאת שליחויות.
- ניהול יומנים גורמים בכירים דוגמת סמנכ"לים ומנכ"לים.
- טיפול בפעילויות רווחה, דוגמת הרמות כוסית, Happy Hours.
- ניהול חשבוניות ומעקב מול ספקים במערכת SAP.
דרישות התפקיד:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה (אפשרות גם לניסיון מהצבא / שירות לאומי).
- אנגלית ברמה טובה – חובה (ברמת ניהול שיחה קצרה וכתיבת מיילים).
- היכרות עם אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי.
- ניסיון עם מערכת SAP - יתרון.
משרה מלאה, ימי ראשון עד חמישי, 9:00-18:00, ממשרדי החברה בתל אביב.
* משרה מס׳ #670969 מיועדת לגברים ונשים כאחד
להגשת מועמדות