בני ברק, ישראל

תיאור

​נציג/ת שירות ותפעול לקו ייעוץ 

משרה מלאה א-ה 09:00-18:00 בבני ברק

התפקיד כולל שירות לקוחות טלפוני ודיגיטלי, ליווי לקוחות בנושאים תפעוליים כגון טיפול בגבייה ותשלומים, טיפול במשלוחים, סיוע במענה תפעולי ובקידום תהליכי שירות מול הצוות המקצועי.

העלאת תכנים ותפעול שוטף של הנכסים הדיגיטליים (אתרים, מערכות ידע), הפקת דוחות יומיים וחודשיים.

המשרה דורשת מענה טלפוני בקו הייעוץ, קבלת פניות באמצעות תקשורת כתובה ועדכון נתונים במערכות דיגיטליות.

דרישות התפקיד :

ניסיון של כשנתיים בעבודה במח' שירות לקוחות טלפוני/ ניסיון אדמיניסטרטיבי

אפשרי משירות צבאי- חובה !

ניסיון של לפחות שנה בתפעול מערכות דיגיטליות

שליטה בתוכנות OFFICE

סדר וארגון

שירותיות ואדיבות
 * משרה מס׳ #731066 מיועדת לגברים ונשים כאחד

להגשת מועמדות​​​

.

.

.