פתח תקווה, ישראל

תיאור

תפקיד המשלב אדמיניסטרציה וניהול פגישות בפרויקט החשמול, כולל עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים, ניהול לוחות זמנים ובקרה על התקשרויות וחשבונות בפרויקט.

תחומי אחריות:
•     ניהול יומנים ותיאום פגישות עם גורמים שונים בפרויקט
•     אחריות על חדרי ישיבות ותיאום לוגיסטי לפגישות מקצועיות
•     מעקב ובקרה על חשבונות, השוואת הצעות מחיר וטיפול בהתקשרויות
•     ריכוז חומרים תפעוליים ותמיכה מנהלית שוטפת

דרישות:
•     שליטה מלאה בתוכנות Office ו-Excel – חובה
•     ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול (Priority/Binary) – יתרון
•     קורס/תעודת הנהלת חשבונות – יתרון
•     יכולת ארגון גבוהה, אחריות ויחסי אנוש מצוינים

אם את/ה מחפש/ת להשתלב בתפקידים דינאמיים בפרויקטים מובילים – זה המקום שלך!
שלח/י קורות חיים עוד היום!


 * משרה מס׳ #529491 מיועדת לגברים ונשים כאחד

לבדיקת התאמה והגשת מועמדות:
https://svt.jobs/u/XHxnu

.

.

.