פתח תקווה, ישראל

תיאור

דרוש/ה מתאמ/ת הזמנות ולוגיסטיקה לפתח תקווה

המשרה כוללת חצי משרה BO וחצי משרה של מתאמת הזמנות.

 

בחלק הראשון של חצי המשרה של מתאמת הזמנות לשירות לקוחות:
עבודה במחלקה שהיא בעצם החמ"ל של החברה:
ניהול הזמנות: הקמה, מעקב, טיפול בהזמנות שמגיעות אלינו במדיות השונות.
עבודה מול ממשקים בנושא הזמנות כגון: סוכנים , חברות הפצה, רכש, מחסן.
מענה טלפוני לחברת ההפצה.
 

בחלק השני של המשרה שהוא BO

בתפקיד:
-עבודה מול קופות החולים ופורטלים ייעודיים. טיפול בחיוב חודשי.
- ניהול תיקיות עם מעקב ומסמכים ללקוח.
- טיפול בדוחות בקרה.

 

דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות, יתרון משמעותי למי שעסקה בשירות בעולמות הלוגיסטיקה
עבודה בסביבה דינאמית הדורשת דיוק, אחריות, וירידה לפרטים
עבודה בסביבה ממוחשבת. היכרות עם פריוריטי - יתרון.
אנגלית בסיסית
ניסיון בעבודה מול לקוחות. יתרון משמעותי למי שעסקה בשירות בעולמות הלוגיסטיקה/רפואה.
מישהי תקתקנית שמסוגלת לעבוד בסביבה לחוצה ודינאמית, דייקנית, אמינה, ושיודעת לעבוד בצוות.

משרה מלאה בפתח תקווה, בימים א' עד ה' (אפשרות ליום היברידי אחת לשבוע).
שעות עבודה 8-17:00 (עם גמישות)
ימי חמישי מסיימים קבוע ב16:00

 * משרה מס׳ #616522 מיועדת לגברים ונשים כאחד

להגשת מועמדות​​​

.

.

.