תיאור התפקיד :
הטמעת תוכניות ופעילויות מסחריות תקופתיות
התנהלות שוטפת מול לקוחות (קנייני סחר), טיפול בהסכמי סחר, ניהול גיוון, מחירון , מבצעים לקוח
הקמה וניהול תוכניות מבצעים , ניתוח נתונים ,הפקת דוחות ,עבודה מרובה עם אקסל ופריורוטי
טיפול והכנסות מחירונים / הנחות למערכת / חשבוניות / מגוונים של רשתות ולקוחות במערכתpriority
גביה -בדיקת חשבוניות , מעבר והגשה למנהל הסחר ,העברת חשבוניות מאושרות ל הנה"ח
ביצוע בקרה שוטפת על מבצעים/ ביצוע מעקב קצב מכירות מול יעד אפיון והטמעת דוחות
ריכוז והוצאת סיכומי פגישות, הוצאת דוחות מקדימים לפגישות למחלקת הסחר, מתן תמיכה וסיוע אדמיניסטרטיבי ותפעולי שוטף למחלקה
משרה מלאה ממשרדי החברה בבני ברק, ללא היברידיות.
דרישות התפקיד :
ניסיון קודם כמתאם/מת מכירות / סחר/ שיווק/ קניינות - חובה
ניסיון קודם בעולם הקמעונאות – יתרון משמעותי
ידע בתוכנות מחשב ואופיס, בדגש על אקסל - חובה
תודעת שירות גבוהה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות
דייקנות בביצוע משימות – סגירת מעגל טיפול
רצון להתפתח , מוטיבציה גבוהה ונחישות
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
* משרה מס׳ #645422 מיועדת לגברים ונשים כאחד
להגשת מועמדות