תל אביב, ישראל

תיאור

יומן מתוזמן, תקתוק משימות ועבודה עם לקוחות אקסקלוסיביים עושה לך שמחה בלב? אנחנו כנראה מחפשים בדיוק אותך!
אם יש לך הנאה מלדאוג ליום שיעבור חלק - מהקפה בפינת הישיבות ועד לתיאום פגישה עם מנכ"ל, אם סביבת עבודה משפחתית ומוקפדת נותנת לך דרייב - המקום הזה יכול להיות הבית הבא שלך.

חברת ניהול עושר צומחת, מגייסת

מנהל/ת משרד 

בעל/ת יכולת סדר וארגון, שירותיות ודיוק, לתפעול הפעילות האדמיניסטרטיבית ולהיות חלק בלתי נפרד מהלב הפועם של המשרד.

התפקיד כולל:
קבלת אורחים ולקוחות.
ניהול יומנים ומשימות ותיאום פגישות עבור השותפים והמנכ"ל.
אחריות על התפעול השוטף של המשרד: רכש, ספקים, ציוד, דואר ועוד.
אחריות על רווחת העובדים לרבות ארגון אירועים.
עבודה שוטפת מול מחלקת הכספים (כולל תשלומים לספקים, חשבוניות והזמנות רכש).
תמיכה במחלקת התפעול - החתמת לקוחות, ניהול רשימות ומסמכים, תיעוד ובקרה.
דיווח ישיר למנכ"ל.
תפקיד משמעותי לטווח ארוך.
סביבת עבודה משפחתית, איכותית ונעימה.
משרה מלאה, א'-ה', 08:30-17:00, תחב"צ נוחה

דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה - חובה.
סדר ודיוק גבוהים, אחריות אישית, שירותיות, ייצוגיות ודיסקרטיות.
שליטה מלאה ביישומי Office וב Google Calendar
אנגלית ברמה טובה (להתנהלות שוטפת).
הכרות עם פיננסים ושוק ההון - יתרון.

 * משרה מס׳ #692293 מיועדת לגברים ונשים כאחד

להגשת מועמדות​​​

.

.

.